شرکت صنایع ارتباط جمعی شرق (EMCI) شرکتی به نام در ارایه ی خدمات و راهکارهای پیشرفته در طراحی ، ساخت، نگهداری و بهینه سازی شبکه های مخابراتی در ایران است. شرکت صنایع ارتباط جمعی شرق (EMCI در سال ۱۳۸۰) در ایران تاسیس گردیده و آغاز به کار نموده است. با استفاده از نیروی کار متخصص و به کار گیری دانش بومی و بین المللی ، فعالیت های ما در ایران شامل خدمات طراحی و بهینه سازی، نصب و راه اندازی، عملیات شبکه، سرویس های اجرایی، مدیریت و مشاوره ی پروژه است.ارایه خدمات نصب و راه اندازی برای بیش از ۶۵۰۰ سایت درسراسر کشور برای تمام وندورها و اپراتورهای موبایل در ایران.ارایه خدمات طراحی و بهینه سازی برای بیش از ۵۳۰۰ سایت در سراسر کشور برای تمام وندورها و اپراتورهای موبایل ( این آمار بدون احتساب خدمات حوزه طراحی فرکانسی در سراسر کشور است)
سرویس های مدیریت و مشاوره ی پروژه
- مدیریت و توسعه راه اندازی ROM
- کنترل فازهای پروژه و گزارش دهی
- تامین نیروی انسانی – داخلی و خارجی
نصب ، احداث و نظارت بر شبکه ی مخابراتی
- تملیک و اخذ مجوز سایت ها
- ساخت و عملیات عمرانی احداث سایت
- نصب و راه اندازی زیر سیستم رادیویی
- عملیات و نگهداری شبکه ها
- انبارداری و تدارکات
سرویس های طراحی و بهینه سازی شبکه رادیویی
- سرویس های طراحی و بهینه سازی رادیویی
- نظارت بر عملکرد شبکه رادیویی و گزارش دهی
- طراحی و بهینه سازی سیستم های انتقال
چارت سازمانی
ماموریت هدف و رسالت ما اهدای خدمات ارزشمند تر برای مشتریان است. به این منظور، تلاش در جهت رسیدن به سطح کیفی و ایمنی مورد نظر مشتری در ارائه خدمات ، دارایی ها و فرآیندها، به منظور کسب موفقیت در بازارهای داخلی و خارجی، همواره تعهد ما بوده است.
با استفاده از تیم فنی متخصص و متعهد، و با بکارگیری مهارت و دانش بومی و بین المللی، در قالب همکاری دوطرفه و همیشگی، ما بهترین راهکارها و خدمات را به مشتریان خود ارائه می دهیم. تعهد ما برای دستیابی به بهترین نتایج از طریق بهترین تجربیات ، سودآوری بیشتر و رشد با ثبات ، ما را در رسیدن به ارتقاء پایدار ارزش مشتریان که هدف اصلی ماموریت EMCI است، یاری می رساند.
ما برآنیم که در صنعت رو به رشد تلکام ، با استفاده از ایده های نو و راهکارهای خلاقانه، سریع و منعطف، در آینده ای نزدیک به مشتری مدارترین ارائه دهنده ی سرویس در این صنعت بدل گردیم.
ارزش ها و معیارهای EMCI فقط تعاریف و کلمات صرف نیست بلکه هسته و محور اصلی رفتار کاری و کسب و کار روزانه ماست:
- اعتماد دوجانبه و مسئولیت شخصی
- تعهد به ارزشها و دستورالعملهای اخلاقی ، وقت شناسی، یکپارچگی ، صداقت و احترام به دیدگاههای مختلف،
- تلاش پیوسته در جهت بهبود و نوآوری
- رابطه ی نزدیک با مشتریان و کمک دوجانبه برای بهبود ارائه خدمات
- تلاش پیوسته برای رشد و عملکرد ممتاز
- تلاش برای خلق محیط کاری ایمن
- قدردانی از همکاری کارمندان در دستیابی به اهداف کسب و کار
- فرهنگ سازی برای پیشرفت کارمندان مشتری مدار و ارتقاء توانایی بالقوه و بالفعل آنها